JO16-1 speelt knap gelijk tegen 3e divisionist Quick

Quick JO16-1

7 september 2019 12:00

Vandaag speelden we onze eerste officiële thuiswedstrijd van het seizoen.
Nadat wij vorige week VCS (2e divisie) als onze meerdere moesten erkennen (het werd 4-0), was het altijd sterke Quick de tegenstander.
Meteen na de aftrap bleek dat Quick ons geen centimeter ruimte gaf. Bij ons liep het echter een stuk soepeler dan vorige week. Quick had kansen, maar wij zeker ook! Het werd een gelijkwaardige strijd, waarbij scheidsrechter van Marwijk zijn handen vol had om de wedstrijd in goede banen te leiden. Maar goed, de beleving was er zeker! We gingen rusten met de welverdiende 0-0 ruststand.

Na de rust zagen we een Wilhelmus met nog wat meer vertrouwen, en een Quick wat zich realiseerde dat ze niet even vanzelfsprekend 3 punten mee naar huis zouden nemen. In de tweede helft creëerde Wilhelmus zelfs meer kansen en de kansen van Quick werden netjes in de kiem gesmoord. Bij het fluitsignaal was de stand nog 0-0 maar voelde Wilhelmus zich de mentale winnaar. Zeker als je bedenkt dat we nog hadden kunnen winnen ook. Goede wedstrijd boys! Deze week er weer tegenaan ter voorbereiding op de uitwedstrijd tegen SVH JO16-1.