Op bezoek bij TAC

TAC'90 JO10-3

2 november 2019 10:00

We zijn te gast bij TAC in het Haagse Moerwijk. Het regent gestaag, maar we spelen toch. De wedstrijd opent met een bal tegen de paal door TAC, dus we zijn meteen wakker. En hoe?! Teun zet een prachtige aanval op en schiet. Robbe verandert de bal nog even van richting en het is 0-1. We gaan als een raket! Olle maakt 0-2. Robbe de 0-3. En met een assist van Teun nogmaals Olle: 0-4.

Het tweede kwart opent met een mooie redding van doelman Daan en daarna een grote kans voor Olivier. Er wordt een tegendoelpunt geïncasseerd: 1-4 maar dat hindert weinig. Olivier scoort 1-5 uit een voorzet van Marijn. Teun verovert de bal van de tegenstander en scoort nummer 6 voor ons. Uit een corner wordt het nog even 2-6.

In de tweede helft, met doelman Robbe, dendert het doelpuntenfestijn voort: Teun: 2-7. Een schot als een komeet van Daan spat uit elkaar op de paal. Marijn probeert het ook van grote afstand en met een buitenaards mooie boog gaat de bal over de keeper het doel in: 2-8. Daarna zien we nog een puike redding van Robbe.

In het laatste kwart is Olle de grote ster. Drie doelpunten op een rij voor hem: nummer 9, 10 en 11! Tomas verdedigt ondertussen achterin met verve. Keano maakt fraai de laatste voor ons: 2-12. En TAC sluit de wedstrijd af met goed samenspel: 3-12. Onze jongens winnen dik verdiend en hebben TAC naar de maan gespeeld.