De winterstop is nu echt voorbij

Wassenaar, s.v. JO10-2

18 januari 2020 11:00

We zijn omgenummerd van JO10-4 naar JO10-2, verder is er niks veranderd.  Wassenaar begint aan de wedstrijd met een actie vlak voor de neus van keeper Robbe. Hij is wakker, want hij redt de bal knap. Het spel gaat vliegensvlug, aan de andere kant schiet Keano op de lat. Marijn duelleert achterin uitstekend, hij is nauwelijks te passeren. Met een mooie aanval opent Olivier de score: 1-0. En vlak daarna een prachtige uitbraak van Teun voor de 2-0. En oei een tegentreffer, het eerste kwart eindigt op 2-1.

Als Wassenaar hands maakt (dat doen ze meerdere keren deze wedstrijd) neemt Daan een vrije trap. Met een prachtige krul ketst de bal af op de kruising van paal en lat. Ook Olle is dichtbij een treffer, maar het blijft 2-1. Keeper Robbe wordt even goed uitgetest. Eerst redt hij uitstekend, daarna is het in de defensie toch wat rommelig allemaal en staan we opeens 2-3 achter. Na een overtreding op Olivier mag hij zelf een vrije trap nemen. Een hoog geniepig balletje gaat er net niet in. Keano maakt de gelijkmaker wel vlak voor rust: 3-3.

Na de rust nemen we weer de voorsprong weer. Olivier geeft de bal geweldig mee aan Olle en hij maakt cooltjes af. 4-3. Maar Wassenaar blijkt erg taai. Wederom twee doelpunten voor hen. Nu dus een 4-5 achterstand. Onze helden knokken dapper terug. Met gedegen vasthoudendheid blijft Olle overeind en prikt hij de 5-5 er in.

In het vierde kwart krijgen we nog veel kansen om de wedstrijd in ons voordeel te doen eindigen. Een hard en laag afstandschot van Tomas suist net naast. Een voorzet van Teun naar Daan en ook maar net naast. Nog een kans voor Keano. We waren dichtbij de winst, maar het eindigt tegen Wassenaar toch weer gelijk net als eerder dit seizoen.