Die Haghe JO10-4 - Wilhelmus JO10-2

Die Haghe JO10-4

11 januari 2020 9:00

We spelen een oefenwedstrijd op zaterdagochtend tegen Die Haghe. Iedereen is erbij en de wedstrijd begint uitstekend. Teun is alert, pakt een bal af en scoort 0-1. Achterin houden Marijn en Daan de boel netjes dicht. Als Keano op zijn beurt een bal verovert, blijkt er bij Die Haghe een mol te zijn! Eigendoelpunt, dus 0-2 voor ons. En daar is weer Teun goed bij de les! 0-3. Keeper Robbe krijgt ook even wat te doen en stopt een verraderlijke bal. Opnieuw een doelpunt voor onze jongens! Keano met een assist op Teun en hoppa 0-4.

Bij de start van het tweede kwart geeft Keano een voorzet op Daan. Oefff, die schiet net naast. Achterin onderschept Tomas een aanval. Hij gaat zelf op avontuur en zijn kans gaat nipt verloren. We zijn duidelijk de betere partij deze wedstrijd. Marijn doet daar lekker aan mee, hij stopt eenvoudig een aanval van Die Haghe en schiet netjes de 0-5 erin. De score in deze pot loopt lekker op.

De tweede helft gaat weer verder met de show van Teun: 0-6. En oeps daar rolt opeens door een misverstand de 1-6 over onze doellijn. Die Haghe krijgt nog twee kansen, dus onze jongens moeten even weer scherp worden. Dat lukt. Coach Arnoud krijgt het voorelkaar, zou hij  jokers in het vooruitzicht hebben gesteld? Eerst een hard schot van Olle en dan een hard schot van Olivier. Yes! Doelpunt: 1-7.

Als de wedstrijd het einde begint te naderen krijgen we nog heel wat mogelijkheden. Allereest een schitterend boogballetje van Olle voor de 1-8. Een schot van Daan naast. Een pegel van Marijn op de keeper en balletje van Olle in het zijnet. Een goede redding van Robbe. En tenslotte een slimme voorzet van Olivier op Teun en we eindigen met 1-9. Bij ons heeft niemand lopen mollen. Iedereen is geslaagd voor de test.