Wilhelmus wint in extra tijd

Foreholte 1 (zon)

Wilhelmus 1 (zon)

Mannen KNVB beker Amateurs poulefase Groep 1 05

12 september 2021 14:00

R. Westhoff

Sportpark Elsgeest
Sportlaan 10
2215NA
VOORHOUT
tel. 0252-210751

In een gelijk opgaande eerste helft van de wedstrijd tussen Foreholte en Wilhelmus werd er niet gescoord. Na 65 minuten spelen kon de goed leidende scheidsrechter Ramon Westhoff naar het midden wijzen toen Wilhelmus uit een scrimmage via middenvelder Carlo Goedhardt het openingsdoelpunt wist te maken: 0–1.

Twaalf minuten voor tijd bracht Ivo Smits Foreholte terug in de wedstrijd door de 1-1- te maken. Op het moment dat de supporters al richting kantine liepen gaf Remy Kant in de extra tijd met een schitterend afstandsschot in de kruising doelman Matthijs Guijt voor de tweede maal het nakijken: 1-2.

Volgende week speelt Wilhelmus op sportpark Westvliet aan de Groene Zoom tegen het al geplaatste Hillegersberg. De mannen van coach Oscar Laguna Burgos hebben aan één punt genoeg om naar de volgende ronde te gaan.