Goede start van de JO14-2

2244BP
WASSENAAR
tel. 070-3242422

Na een goede voorbereifding met o.a. een thuiswedstrijd afgelopen zaterdag tegen Poortugaal JO14-1 ( 5-1 ) , en een dag erna op zondag het Vredenburch JO14 Pre-season Tournament ( poule met Nootdorp JO14 , IJVV de Zwervers JO14 , TOGB JO14 )  was het vandaag dan eindelijk de start van de competitie ( Hoofdklasse Zwaluwen jeugd beker 1e fase - D ).

Er stond een uitwedstrijd op het programma in Wassenaar bij SVC'08 tegen de JO14-1.

jo14-2.jpg

Aftrap om 11.45 uur ( wat een luxe ).

Boys hadden er zin in en na een uurtje besprekingen en warming up stonden ze dan gereed voor de aftrap stipt om 11':45 uur.

Na een eerste 10 minuten waarbij trainer Stijn de boys op volle druk liet spelen , liet Wilhelmus duidelijk zien dat we waren gekomen voor de 3 punten.

Na een 0-1 voorsprong lieten we toch de tegenstanders in het spel komen waaruit de 1-1 kwam.

Maar in de 2e helft was Wilhemus heer en meester , en dat werd uiteindelijk ook beloond met de 1-2. Wilhelmus wilde meer en bleven spelen op de helft van SVC'08. De verdediging van Wilhelmus stond als een huis. Wat een toppers achterin.

Er volgden nog wat kansen en schoten van Wilhelmus op het doel , maar tot doelpunten kwam het niet meer.

Voetbalnl.jpg

Na het fluiten werden de boys nog even toegesproken door trainer Stijn over hun strijdkracht.

dug_out.jpg

Deze week weer lekker trainen en dan zaterdag naar SVH tegen de JO14-1 om 12 uur.