De Laatste en de Beste

2491EH
'S-GRAVENHAGE
tel. 070-3866595

Beslissende wedstrijd van de competitie, eindigen we in de middenmoot of bij de onderste? Makkelijk wordt het zeker niet gezien de eerdere uitslagen van Concordia.

We hebben afgetrapt en bijna direct gooit Concordia de druk erop. Jasper V redt ons van een vroege achterstand.

Jabir weet Jasper B vrij te spelen die voorgeeft op Salah maar die schiet helaas naast.

1-0 Ruben na een goede voorbereiding van het team (sorry lezers ik zat niet op te letten) van de kant begreep ik dat het een goede opbouw was dat begon bij onze keeper.

Jasper B krijgt de bal van Bruce geeft hem door op Azedine KOMT DAT SCHOT… de keeper tikt hem over

Jasper B hard voor Ruben in het zijnet. Jaafar ook met een kans. Het regent kansen voor ons en als Concordia eruit komt verdedigen wij als een huis.

2e kwart gaan we verder met druk zetten, Jasper B komt er vaak goed door en Jaafar weet het doel wel te vinden maar helaas op de lat Jasper B met een gekruist schot keeper strekt en redt.

Moussa geeft zichzelf via een lobje een voorzet maar de keeper smoort hem.

Na een corner van Concordia kan Moussa er vandoor maakt de combinatie met Jasper B maar de bal gaat naast. Moussa 2-0 uit de draai nadat hij werd weggestuurd door Henok!

Rust lekker hoor. Ff bijkomen en dan deze lijn doorzetten

2-1 Concordia vrij snel na de rust.

Corner Ruben op het hoofd van Bruce net naast. Uit het niets valt de 2-2 door een afstandsschot van Concordia. Het spel wordt wat harder en wat kansen voor ons maar ze gaan naast of op de keeper.

Jasper B van afstand keeper redt, Ruben 3-2 in de rebound!!

Vrije trap voor ons, Bruce neemt hem, maar gaat naast.

4-2 Henok nadat hij helemaal vrijkomt en in de verre hoek binnen schiet. Jasper B gaat er vandoor speelt af op Ruben die de hoek op zoekt maar precies op de kruising… Laatste minuut de spanning is te snijden ondanks de voorsprong.
Einde wedstrijd! Een van de betere wedstrijden van het seizoen!