Vacaturebank

01-05-2024

Trainer Onder 23-1 bij Voetbalvereniging Wilhelmus

Vacature: Trainer Onder 23-1 bij Voetbalvereniging Wilhelmus

Wil jij een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van jong talent en bijdragen aan het succes van ons onder 23-1? Voetbalvereniging Wilhelmus zoekt een enthousiaste en ambitieuze trainer voor het seizoen 2024-2025!

Taakomschrijving:

Als trainer ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van trainingen en het coachen en begeleiden van ons onder 23-1 tijdens wedstrijden. Je werkt nauw samen met de spelers om zowel individuele als teamontwikkeling te stimuleren.

Competenties:

We zoeken een trainer met de volgende competenties:

• Enthousiasme en het vermogen om oefenstof effectief over te brengen op de spelersgroep.
  • Inzicht in individuele- en teamontwikkeling.
  • Sterke communicatieve vaardigheden om helder te communiceren met spelers, begeleiding en bestuur.
  • Bereidheid tot samenwerking met trainers van andere teams binnen de vereniging.
  • In het bezit van UEFA-C en een geldige trainerslicentie (UEFA-B is een pré)

Wat bieden wij:

Als trainer bij vv Wilhelmus kun je rekenen op:

• Een sportieve en inspirerende werkomgeving met een goede sfeer.
  • Een prachtige accommodatie en hoogwaardige trainingsmaterialen.
  • Een passende vergoeding gebaseerd op kennis, kunde, ervaring en diploma.
  • De kans om deel uit te maken van een gezellige vereniging waar onderlinge verbinding centraal staat.

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van ons onder 23-1. Stuur dan je CV en motivatie naar [email protected] en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

Wilhelmus investeert niet alleen in spelers, maar ook in trainers. We bieden mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling, samenwerking met enthousiaste collega's en gepassioneerde jeugdspelers, en een inspirerende omgeving waar prestatie en plezier samenkomen.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder