Vacaturebank

Commissielid

26-04-2024

Word Lid van de Toernooi Commissie bij vv Wilhelmus

Word Lid van de Toernooi Commissie bij vv Wilhelmus!

Heb jij een passie voor voetbal en organisatie? Wil je een actieve rol spelen in het organiseren van onze geliefde Wilhelmus toernooien? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

VV Wilhelmus is op zoek naar enthousiaste leden die de toernooi commissie willen versterken. Na jaren van fantastische inzet willen Jeroen en Marco langzaamaan het stokje overdragen. Ze staan klaar om hun kennis en ervaring met jou te delen, zodat je goed voorbereid aan de slag kunt. Ze blijven overigens nauw betrokken bij de organisatie van de eerste toernooien.

Wat ga je doen?

Als lid van de toernooi commissie bij vv Wilhelmus ben je medeverantwoordelijk voor:

• Het organiseren van de Wilhelmus toernooien (van JO07 tot en met de JO12)
  • Inschrijven en coördineren van uit toernooien

Wat bieden wij?

• Een leuke en uitdagende rol binnen een enthousiast team
  • De kans om je organisatorische vaardigheden te ontwikkelen
  • Flexibele tijdsbesteding: het kost echt maar weinig tijd!

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar nieuwe commissieleden om samen een leuk team te vormen en de toernooicommissie voort te zetten. Ervaring is niet vereist, enthousiasme wel!

Hoe meld je je aan?

Wil jij deel uitmaken van onze toernooicommissie en bijdragen aan de succesvolle organisatie van onze toernooien? Stuur dan snel een e-mail met je motivatie naar [email protected]  We helpen je graag op weg!

Wacht niet te lang, want jouw inzet is van onschatbare waarde voor onze club. We kijken uit naar je aanmelding!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder